Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Něco o výzvách

Výzva…. Výzvy…. Provází nás celý život. Čelíme výzvám životním, školním, pracovním, osobním, vztahovým. Jsou motivující. Nabízejí, většinou, možnost růstu, seberealizace, posunutí se někam dál.

Další kategorií jsou výzvy, které si klademe sami, jakési cíle, stupínky či schody k vlastnímu sebevědomí. Mnohokrát jsem se svých výzev bála, byly pro mě strašákem, vidinou vlastního selhání… Čas ale nazrál k tomu, abych se tento svůj vnitřní postoj pokusila změnit a postavila se výzvě, která mi přijde velice zajímavá.

Přišla vlastně už před časem, ale dala jsem si delší čas na rozmyšlenou. Přeci jen…. Jde o něco, čemu asi i trochu po těch letech rozumím, ale zároveň o tom nic moc nevím a hlavně jsem nikdy ani netoužila to zkusit a tudíž se o tom něco naučit. Až teď… Ta výzva mě vyloženě začala lákat. Budí mě ze sna a říká: Jdi do toho!!! Zkus to!!! Za to nic nedáš!!!

Nejhorší věc je litovat toho, co jsem v životě prošvihla kvůli svojí nerozhodnosti a nedostatku odvahy, a že těch věcí je spousta! A já už nechci… Nechci litovat toho, co jsem ani nezkusila. Nechci se jednou ohlédnout a zjistit, o kolik zkušeností jsem se připravila. Moje sebevědomí nikdy nepatřilo k nejvyšším, nejsem ani žádný bojovník. Ale asi nastal čas občas trochu překonat sama sebe a pokusit se o něco, co jsem nikdy nezkusila.  Spousta věcí, o které jsem třeba i stála, mi kvůli mé neodvaze a nerozhodnosti nenávratně unikla. A teď toho lituju a je pozdě, vrátit čas prostě nejde…

Takže ANO! Řeknu ano, půjdu do toho, zkusím to. Jsem odhodlaná se učit, vzdělávat, zdokonalovat, objevit nový obzor. Získat třeba i nový pohled na divadlo, po skoro 30 letech je to i žádoucí a vítané. Ano, prostě ano, ať se stane cokoli, tentokrát půjdu třeba i hlavou proti zdi, jsem odhodlaná své výzvě tentokrát čelit, přijmout ji a dokonce si ji i užít. A jestli to vyjde, tím líp pro mě….

Držte mi palce!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Hana Zemanová | čtvrtek 9.6.2016 20:59 | karma článku: 14,68 | přečteno: 236x
  • Další články autora

Hana Zemanová

Akademie žen

V České republice žije mnoho úžasných žen, to jistě ví každý. Co ale se už ví méně je fakt, že stále více žen se chce společensky angažovat a uplatnit se ve světě, který je doposud vnímán jako stále a výhradně mužský - v politice.

14.10.2019 v 19:12 | Karma: 7,41 | Přečteno: 291x | Diskuse| Občanské aktivity

Hana Zemanová

Jak jsem byla pacientkou

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne... praví lidová moudrost. A tak jsem si tak dlouho pěstovala kýlu, až bylo málem pozdě a z poměrně jednoduchého zákroku se stala celkem náročná operace.

19.7.2016 v 0:03 | Karma: 19,84 | Přečteno: 564x | Diskuse| Ostatní

Hana Zemanová

Našla si mě kočka...

Občas se to stane.... Když po něčem hodně toužíte, tak si Vás to dříve či později samo najde. A tak mě si našla kočka. Co kočka... sotva mateřskému mléku odrostlé, opuštěné, zanedbané, zablešené a hladové maličké koťátko.

18.7.2016 v 15:16 | Karma: 27,72 | Přečteno: 670x | Diskuse| Ostatní

Hana Zemanová

Poslední opona

V sobotu 2. července spadla symbolicky poslední opona v budově Státní opery Praha. Divadlo se zavírá, prý na 27 měsíců, z důvodu rekonstrukce. Je docela dobře možné, že jsem na tom krásném jevišti stála naposledy v životě.

4.7.2016 v 0:15 | Karma: 20,62 | Přečteno: 297x | Diskuse| Kultura

Hana Zemanová

Odlišnost

K tomuto zamyšlení mě přiměla hrozná věc, která se stala na Floridě a hlavně některé titulky článků, co vyšly následně v médiích. Ano, stala se strašná věc, hrozná tragédie, která ukončila 50 životů.

22.6.2016 v 9:27 | Karma: 18,89 | Přečteno: 449x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem povoláním zpěvačka v opeře, duší umělkyně, divadelnice a fotografka s nutkavou potřebou občas něco napsat... O divadle, o sobě, o lidech .....

Seznam rubrik